Friday 20 January 2012

The Green Tunnel Yang Awesome!


Jumpe plak mase tengah surfing2 tadi.... terus je ati aku tertawan.... tengok dari gambar je aku da tau kedamaian kat situ akan membawa ke ati..... kalau la aku dapat tengok dengan mate aku sendiri.... perghhh.... anyway... untuk tatapan korang sume okay.....
Strange World
Strange World
Strange World
Strange World
Strange World
Strange World

Ini kalau aku ade awek ni.... bawak plak pegi tempat gini.... kompem cukup bulan terus nikah ni.... hahahaha.....



2 comments:

  1. cantik
    kat mana ni ya
    hmm nampak macam rel keretapi je
    ada keretapi lalu ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la... mmg cam rel ketapi jer... tapi tak tau la gune ke tak....

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sumber-sumber lain